Η εβδομάδα επιμόρφωσης πραγματοποιήθηκε στην Βαρκελώνη , τον Μάιος του 2016 από τον Εκπαιδευτικό Οργανισμό DOREA. Η ΚΥΚΛΗΣΙΣ συμμετείχε με 2 στελέχη των οποίων η κατάρτιση και εμπειρία θα αποτελούσε το ικανό υπόβαθρο αξιολόγησης της νέας προσφερόμενης γνώσης και των τεχνικών – εργαλείων επικοινωνίας και αποτελεσματικής μάθησης των εκπαιδευομένων. Στη διάρκεια του σεμιναρίου, οι επιμορφωνόμενοι αντάλλαξαν εμπειρίες από την διαδρομή τους ως εκπαιδευτικοί και Εκπαιδευτές Εκπαιδευτών, ήρθαν σε επαφή με το πλαίσιο και τις Αρχές του ΝευροΓλωσσικού Προγραμματισμού ( NLP), και πειραματίστηκαν με τεχνικές και μέσα που ενισχύουν τον ρόλο του εκπαιδευτή ως Διευκολυντή Μάθησης
Τα εργαλεία και οι Τεχνικές είναι διαθέσιμα ως Ανοικτές Πηγές Μάθησης, στην Ιστοσελίδα του έργου ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ της ΚΥΚΛΗΣΙΣ και αποτελούν μέρος της προτεινόμενης εργαλειοθήκης για εκπαιδευτές ενηλίκων και των εθελοντών μας σε ρόλο Διευκολυντή Μάθησης
- Στόχος κινητικότητας: επαγγελματική ανάπτυξη- διεύρυνση και εξοικείωση με νέες καινοτόμες τεχνικές αποτελεσματικής επικοινωνίας και μάθησης ενηλίκων. Εξορθολογισμός προσδοκιών εκατέρωθεν των μερων. Ανταλλαγή απόψεων με βιωματικό τροπο. Αναστοχασμος στην υπάρχουσα εμπειρία . Αξιολόγηση. Δικτύων και ευρωπαϊκή διάσταση
- Δραστηριότητες/εργαστήρια που πραγματοποιήθηκαν: -Εισαγωγή και δημιουργία κλίματος οικειότητας -Τεχνικές χαλάρωσης για την δημιουργία θετικής στάσης για μάθηση -τι σημαίνει να είσαι εκπαιδευτής ενηλίκων -ποιες είναι οι προσδοκίες των άλλων από εσένα ως εκπαιδευτή ενηλίκων -Η αξία της αυτο-φροντίδας του εκπαιδευτή -τι σου αρέσει περισσότερο στο ρόλο σου ως εκπαιδευτή ενηλίκων?-Ο εκπαιδευτής ως πηγή χαράς! -Επικοινωνία εκπαιδευτή – εκπαιδευόμενου -Το μοντέλο του ΝΓΠ (νευρογλωσσικού προγραμματισμού) -ανάπτυξη σχέσεων με την ομάδα -προκαλώντας την μαθησιακή κατάσταση της ομάδας
- Αποκτηθείσες επαγγελματικές δεξιότητες: Το συγκεκριμένο πρόγραμμα παρείχε πρακτική βοήθεια και υποστήριξη ώστε να μπορέσουν οι συμμετέχοντες να αντιληφθούν τη νοοτροπία των εξειδικευμένων εκπαιδευτών. Αντιλαμβανόμενοι την ‘εσωτερική διαδικασία’ των πιστεύω και των αξιών είναι μείζονος σημασίας κατά το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός εκπαιδευτικού προγράμματος. Το μάθημα κάλυψε επίσης έξι διαφορετικά σετ δεξιοτήτων τα οποία είναι σημαντικά για την διευκόλυνση δυναμικών εκπαιδευτικών δρώμενων.
- Αποκτηθείσες γλωσσικές δεξιότητες: Αναπτύχθηκαν δεξιότητες σχετικά με τη χρήση της Αγγλικής γλώσσας μέσω συνεχούς επικοινωνίας στα αγγλικά στις συναντήσεις, τις συνεργατικές εργασίες και τις δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του εκπαιδευτικού προγράμματος.